duminică, 11 octombrie 2009

targ breslo. 3. unde am admirat

Dragi prieteni,

Dupa cum bine stiti, daca nu, aflati acum, azi a fost taaaarg breslo in fabrica. Unde domnisoara babacilu a purces la admirat si la cumparat o minunatie pe care o rezervase de pe breslo de la niste fete tare dragute.

Asadar, am purces catre targusor, si am vazut o muultime de minunatii! Tablourile cele neconventionale au fost preferatele mamei, si eu trebuie sa recunosc ca sunt intr-adevar geniale. Hainele, iarasi erau extrem de frumoase. Am vazut foarte multe brose din textil, floricele, si multi cercei din polimer si pasta. Si o multiiime de tipe imbracate foarte frumos. A, si briosele! o minunatie, cu totul!







visul meu cu muuuure, de la nahoot6



PS: magazinul meu virtual s-a mutat pe breslo
o sa se schimbe si adresa la badge, asa ca puteti sa-l schimbati si va duce catre adresa corecta. Multumesc! : )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu