sâmbătă, 24 octombrie 2009

Mariana si-a luat zborul!

Asadar, Mariana a plecat in tarile calde. Daca nu va mai aduceti aminte de ea, iata o poza cu dumneaei : )


Adevarul e ca toata calatoria Marianei cred ca a fost plina de peripeti. De cand am luat cutia, am avut de ales vreo 3 variante si nu stiam care e potrivita, de la impachetat -oare la posta trebuie neaparat artie alba?! oare pot s-o impachetez si cu altceva?!- pana am mers la posta, unde am luat formular gresit, cum am transportat-o la Sibiu si cum de acolo, dela posta cea mare de langa mitropolie, o posta cu un cantar absoltu grozav, a luat calea spre Viena. Acum ca stiu ca a ajuns teafara si nevatamata la noua ei casa, o sa va arat si cum a calatorit, asa ca sa stiti cum calatoresc de obicei lucrusoarele facute de mine. Bine, mai exista si variatii : )




Mariana a plecat la domnisoara Alexa in regatul vienez :) Asteptam vesti de la dumnealor : )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu