joi, 17 septembrie 2009

povesti frumoase. astazi, microregiunea hartibaciu

cu acest post inauguram o serie de povesti frumoase, proiecte pe cat de naturale pe atat de grozave. ideea posturilor pe linia asta mi-a venit dupa ce am descoperit niste producatori agricoli ecologici, apoi niste magazine, despre care o sa povestesc cu alta ocazie. din link in link, am ajuns la microregiunea hartibaciu".


microregiunea hartimbaciu reprezinta cateva sate din estul sibiului. la inceput a fost un "grup de actiune local" care mai apoi s-a transformat intr-o asociatie, cu scopul de a atrage investitori, asociatie care a pus la cale diverse proiecte. ideea cursei de cai mie una mi s-a parut grozava, dar au organizat si targuri, au un ziar al regiunii, si fac parte din canalul natura2000 canal al uniunii europene care se ocupa de biodiversitate, dar mai ales cu protejarea speciilor pe cale de disparitie. cu specii de genul asta cei din mircroregiunea hartimbaciu se pot lauda, printre ele isi gasesc loc acvile tipatoare mici, vreo 20 de perechi de cristel de camp, bufnite si huhurezi, creaturi care mie imi plac taaare mult.



mai multe despre ei gasiti pe site, inclusiv povesti si istorii ale satelor, locuri de vizitat si chiar cazare in regiune. ma bucur ca am descoperit asociatia asta, si ma bucur ca exista,cu siguranta mai sunt si altele care asteapata sa fie descoperite. e grozav sa vezi oameni care renunta sa mai astepte totul de la stat, si se asociaza intr-un scop comun, de a aduce prosperitatea habitatului (ca sa fim in tema) lor. merita o vizita intr-un sat din regiunea asta. cine stie de unde se iveste o bufnita, un erete sau un cristel ochios! : )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu